4 Kasım 2013 Pazartesi

Adı Örsan olsun :)

Bu yazı Hvl dostlarıma :)
Bana geçtiğimiz çarşamba tatil dönüşü sendromu yaşarken bloğumun jobs kaydına yorum yazarak kahkahalarla gülmemi sağlayan sevgili arkadaşım Örsan 'dan ötürü bu yazının adı Örsan olsun :) Aslında böyle benim bloğumu beraber okumanız, altına yorum yapmanız falan hoşuma gitti. Beni unutmadığınızı gösteriyor öyle değil mi? Unutmayın beni :) Valla ben sizi çok özlüyorum. Keşke diyorum tekrar beraber çalışabilsek...Hepinize benden kucak dolusu sevgiler. Güzel bir hafta geçirin. Belki bir ara öğle yemeğine gelirim :) Yeni yorumlarınızı bekliyorum :) Ya içimden bu yazının altına şu yüzlerimizi birbirimizinkiyle değiştiren iphone uygulamasıyla çektiğimiz ve deli gibi güldüğümüz fotoğrafı koymak geldi :) Ama gene şanlısınız hadi çünkü bulamadım :) Sahi o foto nerde? Varsa göndersenize valla buraya koymıycam :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder