15 Kasım 2013 Cuma

Taktım kafaya gene!

Geçenlerde tchibo sitesine girdim. Hay girmez olsaydım. Nerden girdim de taktım kafayı Tchibo nun kahve makinelerine. Aslında evlendiğimizden beri gözüm hep bi kahve makinelerinde. Kahve içmeyi ve kahve kokusunu çok seviyorum. Ama sıradan bir filtre kahve makinesi değil istediğim. Daha özellikli bir şey. Hep bakıyorum ama benim istediklerimde pahalı mı acaba diye almıyorum. Çünkü bir cumartesi pazarımız var evde kahve keyfi yapabileceğimiz. Haftada iki kere kahve yapacağım diye o kadar para versemmi vermesemmi...
Ben bu düşüncelerde gezinirken sen git Tchibo yeni Cafissimo Picco çıkart. Bir de tanıtım fiyatı diye 99 TL fiyat biç. Beyazına gerçekten bayıldım. Görüntüsü de çok güzel ve çok küçük, yer kaplamıyor. Hadi alayım dedim. Depodan getirmeye gitti benimle ilgilenen kızcağız.
Ben orada beklerken, başka bir tezgahtar geldi kafamı allak bullak etti gitti :( Niye bunu alıyorsunuz Caffisimo Classic varken. Bunda sadece espresso ve caffe cream yaparsınız. Caffisimo Classicle tüm kahveleri yaparsınız hemde süt köpürtme ve ısıtma bıdı bıdısı da var. Ben sizin yerinizde olsam Caffisimo Classic alırdım dedi. Ama Caffisimo Clasic de 250 TL. Onunda kapladığı yer çok büyük değil.
Ben de alamadan geldim. Kararsız kaldım işte :( Acaba bu Caffisimo Classiclerde kampanya olmazmı ki yahu. Bir de nasıl acaba? Kullananlar memnun mu? Gerçi bir iş yeri arkadaşım kullanıyormuş ve çok sevmişler. Ne yapsam ki dersiniz? Var mı kullanan fikri olan? Almak istiyorum aslında da hafta da iki gün kahve yapmak için 250 TL olanı mı almalıyım yoksa gerek yok da 100 TL olanı mı almalıyım?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder