12 Haziran 2013 Çarşamba

AFTUD Gala Gecesi

 

 



Hani daha önce bahsetmiştim ya size AFTUD GSK' nın gala gecesinden...İşte geçen cuma akşamı annem, ben ve Güneş Nazım Hikmet Kültür Merkezine izlemeye gittik. Gerçekten çok güzeldi. O kadar muhteşem o kadar çok hazırlanmışlar ki...Böyle bir gecede geçen sene küçük bir katkım olduğu için gerçekten ne kadar zor, ne kadar emek gerektiriyor çok iyi biliyorum. Ustaca ve neredeyse her yöreden bir parça olan bu muhteşem folklor gecesini bu nedenle resmen ağzım açık izledim. Ben bu kadar profesyonel bu kadar bu işe gönül vermiş insanlar daha önce görmedim gerçekten :) Hayatımda izlediğim en güzel Artvin'di. Hepsi çok güzeldi. Küçüklerin bile mükemmel, hiç şaşırmadan gösterilerini yapmaları AFTUD GSK 'nın bu işi ne kadar çok ciddiye aldığını ve ne kadar çok mükemmel yaptığını ortaya koyuyor. İşte geceden bazı fotoğraflar...
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder