20 Haziran 2013 Perşembe

Oh elektriğimi toprağa verdim :)


Oh valla ben bu hafta sonu tüm elektriğimi toprağa verdim :) Şaka bir yana biz bu hafta sonu memleketim Büyükkabaca’ya gittik. Kiraz toplamaya. Orada annemlerin 5-6 tane kiraz ağacı var. 5-6 tane kiraz ağacı için oralara gidilir mi demeyin. Geçen sene bu ağaçlar bize yaklaşık 1 ton kiraz verdiler :) Ama bu seneyi sormayın yaklaşık sadece 100 kilo :) Bu sene nedense kiraz az olmuş. Bizde kocişimle beraber gittik. Hem annemlere yardım ettik hemde bizim içinde bir değişiklik oldu. Tarlaya gitmek, ağaçtan kiraz toplamak, sevdiğim insanları en önemlisi de biricik anneannemi görmek bana gerçekten iyi geldi. Kiraz az olduğu içinde zaten hemen 5-6 saatte topladık, sattık, bitti. Tatilin geri kalanında da akrabalarla toplandık. Tabi ki oralara kadar gitmişken Eğirdir gölünü ziyaret ettik. Mis havasını içimize çektik :) Birde gölün balığından yedik. Güzel bir hafta sonuydu. En sevdiğim meyve kiraz :) En sevdiğim kiraz Büyükkabaca kirazı :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder