13 Ocak 2014 Pazartesi

47 Ronin

Efendisi olmayan samuray demekmiş Ronin. Yani film adı üstünde başsız kalan ve ülkesini kurtarmak isteyen 47 samuray hakkında :) Aslında bunlardan biri gerçek bir samuray değil. Bir melez. Ama iyi bir savaşçı aynı zamanda. Her ne kadar 46 Ronin ilk başlarda bunu hep itip kaksalarda sonra kabulleniyorlar başarılarından ötürü :) Hani bir Son Samuray filmi vardı. İşte tam olarak onun gibi bir film diyebilirim. Ama ben severim böyle filmleri. O nedenle zevkle izledim. Gidip izlemenizi de tavsiye ederim. Film 3D.
Yalnız bu filmi Armada' da izledik ve Armada sinemasından şikayetçiyim. Çünkü filmin başlamasına daha baya varken sıraya girerek az daha filmi kaçırmamıza sebep olacak kadar yavaş satıyorlar biletleri. Ayni zamanda ışıkları kapatmayı unuttular. Bazı insanlar gidip uyardı ve filmi kaçırdılar. Aslında bende başını kaçırdım baya çünkü sinir oldum konsantre olamadım.
Benim Ankara'da en çok sinemaya gitmeyi tercih ettiğim yerler Ankamall (IMAX nedeniyle) ve Bilkent. Armada'da çok acayip denk gelmedikçe bir daha film izlemeyeceğim. Hele Kentpark...O ne biçim perde arkadaş! Benim evimdeki TV ile aynı boydalar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder