22 Ocak 2014 Çarşamba

Pinterestten seçtiklerim :)

Son zamanlarda pinterestte pek de bir şey bulamaz oldum... Çünkü tüm resimler genelde hep aynı tema :) Valla noodle resmi, çikolata parçalı kurabiye resmi, patates resmi...Daha da bir şey yok. Desenize daha iyisini sen yükle :) Cık o da yok :) Ama ara ara beğendiğim resimler olmuştu. Onları biraz biriktirdim. Şimdi sizlerle paylaşmak için :)

Bu resimde hoşuma giden şey kurabiyeyi şu ölçme kabıyla yapması. Bunu ben düşünememiştim :) Böylece tüm kurabiyeler eşit büyüklükte olur. Hem güzel pişer hem şekli süper olur. Ben de böyle yapacağım kurabiyelerimi bundan sonra :)
Aşağıdaki resmi paylaşma amacım bu aralar bunun benim favori yemeğim olmasıdır. Havuçları hafif zeytinyağı ve tuzla beraber yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine koyup; hop fırına atıyorum. Yanına da ben yoğurda nane ve pul biber (isteğe bağlı sarımsak ezmesi) koyarak sos yapıyorum. Hem sağlıklı hem de leziz oluyor.  Tavsiye ederim.
 Buna da bayıldım. Ne güzel şeyler yaratıyor bu kadınlar :) Şu kalıplardan almıyım almıyım diyorum da nereye kadar dayanırım bilmiyorum. Bence harika bir fikir :)

2 yorum:

  1. İşte bu havuçlar tam bana göre, bugün yapmalıyım. Havuçları hep ziyan ediyorum. Az yağla fırın...iyi fikir !... Sarımsaklı yoğurt ta olunca.... Annen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten bende bunu havuçlar ziyan olucaksa direk yapıyorum.

      Sil