13 Ocak 2014 Pazartesi

Paşabahçeden boş çıkamayan kadın sorunsalı :)

Günaydın sevgili okurlar :) Tam olarak yukarıdaki başlıkta yazan soruna sahibim :) Şikayetçi de pek değilim :) Peki neden bu bir sorun? Çünkü evimde bunları koyacak yer kalmadı :) Aşağıdaki güzel fincanları aldım ama inanın bana ki yer bulamadım :) Geçenlerde evimde her hangi bir yere açık raf çaktırabilir miyim diye bakındım bulamadıııııım :) Eğitim sebebiyle her ne kadar üç hafta sonu üst üste işe gitmem gerekse de moralimi iyi tutmak için bunları almak zorundaydım sonuç olarak :) Birisi de beni anlasın canım :)

2 yorum:

  1. Tugbacım benim mutfakta yer çok bana gönder :)) şaka bir yana güle güle kullan çok güzeller...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla Esma senin o dolapları doldur doldur bitmez :) Sağol.

      Sil