24 Mart 2014 Pazartesi

By Primarima'dan sürpriz...

Cumartesi gecesi yatmadan önce bugün hiç bakamadım bir instagrama göz atayım; öyle yatayım diye düşündüm. Instagramı bir açtım ve beni müthiş mutlu eden bir sürprizle karşılaştım :) Sevgili Ebru Hanım (Ebru Ceylan Çap), bana çok hoş bir sürpriz yapmış ve benim için bir hediye tasarlamış :) Fotoğraflı çok şık bir abajur... Görünce çok mutlu oldum gerçekten. Bu ürünü yeni tasarlamış ve ilkini de bizim düğün fotoğraflarımızı kullanarak yapmış :) Yorum olarak da "Tuğba hanıma sabri iyiliği güzel kalbi bloğunda yazdığı güzel yazısı için teşekkür etmenin en güzel yoludur bu sürpriz" yazmış... Aslında hiç bir şey olmamıştı ki... Sadece tepsim kargoda kırılmıştı ve hemen de yenisini göndermişlerdi. Sabretmem gereken hiç bir şey olmamıştı. Asıl bu kendisinin iyiliğinin ve güzel kalbinin göstergesi... Buradan kendisine ve ekibine çok teşekkür ediyorum. Ürün henüz benim elime ulaşmadığından dolayı gene Ebru Hanımın fotoğraflarını kullandım :)

Bu abajurumun gündüz görüntüsü
Bu da gece görüntüsü
Eğer beğendiyseniz ürünle ilgili daha detaylı bilgiyi gene bekarligavedapartisi sitesinden yada henüz oraya eklenmediyse oradaki telefon numaralarından öğrenebilirsiniz. Bu harika fikri kullanarak aynı zamanda kendi çocuğunuzun odasına onun fotoğraflarıyla da yaptırabilirsiniz. Bence harika olur. Herkese iyi haftalar diliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder