27 Mart 2014 Perşembe

Pinterestten Seçtiklerim...

Bu yayınlarımı seviyor musunuz bilmiyorum ama ben çok seviyorum :) Unutmuyorum. Aklıma geliyor bazen uyguluyorum. Güzel bir arşiv oluyor bana da :) Mesela artık kurabiyelerimi hep ölçü kabı ile şekillendiriyorum. Hepsi aynı büyüklükte ve eşit pişmiş oluyor böylece...İşte bir takım böyle faydaları oluyor :) Bunlar da yeni seçtiklerim. Umarım hem size hem bana faydalı olur :) Daha önce pinterestten seçtiğim fikirlere bloğumun sağında yer alan İlginç Fikirler linkimden ulaşabilirsiniz :)
Bu kalıpdan ben de de var. Tantitoni den almıştım ve hala da satılıyor:) Harika bir şekli oluyor keklerimin. Her biri ayrı lezzette 8 parça kek yapabilirsiniz isterseniz. Hem muffin kalıplarına tek tek dökmek yerine bu çok daha pratik :)
Çok güzel görünüyor değil mi bu elmalı güller...Benim çok hoşuma gitti. Belki bir gün işimize yarar. Dursun bir kenarda şimdilik...
 Bu fikri TV de de izlemiştim. Çok hoşuma gitmişti. Fotoğrafını görünce hemen paylaşmak istedim. Çikolata kaseler. Üstelik yapımı da aslında çok kolay. TV de izlediğim yapılış şeklini anlatacak olursam; ilk önce balonları ne kadar büyüklükte kase istiyorsanız ona göre şişiriyorsunuz. Sonra çikolatayı geniş ve derin bir kapta benmari usulü eritiyorsunuz. Balonu yarısına kadar batırıp bir tepsiye koyuyorsunuz ve 1 saat dolapta bekletiyorsunuz. 1 saat sonra balonları tekrar aynı yerine kadar çikolataya batırıp tekrar 1-2 saat buzdolabında bekletiyorsunuz. Sonra balonları söndürüyorsunuz. Alın size çikolata kase :) Yazın dondurma ikram etseniz kim bayılmazki bu kaselere :) Ama ben bu benmari erimiş çikolata arttığında ne yapacağımı bilmiyorum. Donup tekrar erise ne olur mesela...Bunlardan çekindiğim için biraz uzak duruyorum bu çikolata eritme işine...Var mı fikri olan yada bu konuda bir şeyler yapan? Yorumlarınızı bekliyorum :)
 Aslında bu genelde bilinen bir fikir...Sosisli makarna pişirmek isterseniz, bu yolu deneyebilirsiniz. Bence çok güzel görünüyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder