2 Temmuz 2013 Salı

Dünya Savaşı Z


Pazar gecesi eğlenmek için gittiğim bu filmde eğlenmek şöyle dursun, gerildim; gerildim. İçime fenalıklar geldi. Film bir an önce bitsin istedim. Dedim biz manyak mıyız? Niye kendimize böyle çile çektiriyoruz. Filmi sevmediğim için mi? Hayır filmi baya sevdim. Güzel bir filmdi bence...Gerilim filmi izleyemem demiyorsanız mutlaka gidin.


Bu filmlere gidiyorum; evet görüntüler, oyuncular falan gayet iyi. Ama fikir yaratıcı değil be arkadaş. Hep aynı aynı... Bıktım valla şu dünya bir kurtulamadı gitti yahu. Siz de diyeceksiniz sen de hiç bir filmi beğenmiyorsun. Daha yaratıcısını yapabiliyorsan onu da sen yap da izleyelim:) Orası da ayrı tabi ki... Ne orijinaldi şu Pi'nin Yaşamı falan...Öyle filmler istiyorum ben. Sonunu baştan bilmek istemiyorum filmin...Ama konusu kitaplardan alınan filmlere, o kitabı okumadıysam bir şey diyemeyeceğim. Ama kitabını okuduğum filmi de beğenmiyorum. Diyorum hiç anlatamadılar ki konuyu. Bu insanlar şimdi anladı mı ki olayları...
Neyse konuyu çok saptırdım. Sanki film eleştirmeniyim de; bu konuda ki görüşlerim de çok önemli :)
Dünya Savaşı Z 'ye dönecek olursam; filmde çok fazla karanlık sahne vardı. İnsan orada ne olduğunu anlayamıyor. Kim kimi ısırıyor? Kim zombi oldu? Bunlar net değil :) Ama siz gene de bir gidin görün derim. Brad Pitt oynuyor.

 
Alt resimde filmde en çok etkilendiğim sahnelerden biriydi.
 
 
Ama tüm gece uyuyamadım. Aptal aptal rüyalar gördüm. O helikopterden indim öbürüne bindim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder