2 Temmuz 2013 Salı

Trilye Balık Lokantası


Size bir balık lokantası söyleyeyim; gidin ancak sadece hayatınızda bir kez :) Tabi yemeğe ben verdiğim paraya acımam ne olacak arkadaş demiyorsanız. Ben çok pahalı lokantalara verdiğim paraya acıyanlardanım çünkü. Sonuç olarak yemek yiyorsunuz ve bir saatte bitiyor :) Her neyse Trilye diyordum. Trilye Ankara'nın yıllardır en iyi balık restoranıymış. Biz de anlamlı bir gecede güzel bir yere gidelim dedik ve koca ile birlikte Trilye'yi seçtik.

Kusursuz bir hizmet, hoş bir ortam ve mükemmel yemekler yemek istiyorsanız burası çok doğru bir yer. Ancak oldukça pahalı geldi bana. Alkol almamamıza ve ben doyduğum için ana yemek yiyememe rağmen biraz tuzlucaydı gene de.


Aslında gittiğim restoranlardan bloğumda hiç bahsetmemiştim sanki. Ama burası özellikli bir yer olduğu için anlatmak istedim. Yediğimiz mükemmel yemeklere gelince... (Ben fotoğraf çekme özürlü olduğum için resimleri sağdan soldan topladım :) Kusura bakmayın :))
İlk önce masaya çok güzel bir zeytin ve kekikli zeytin yağı geldi. Trilye zeytiniymiş. Gerçekten yediğim en güzel siyah zeytindi...

 
Biz mezelerden fava, midye dolma ve deniz börülcesini seçtik...


Balık pastırması bize ikram olarak geldi..


Ara sıcak olarak kalamar tava ve balık kokoreç aldık. Ben burda artık doydum :)

 

Güneş ana yemek olarak ızgara lagos istedi. Ama sanırım resimdeki balık lagos değil. Ben sadece sunumunu size göstermek istedim. Patates, roka, soğan ve ıspanak ile...


En sonda oranın meşhur tatlısı olan leblebi tatlısı yada öbür adıyla ateş tatlısı istedik. Çok başarılıydı bence.


Kahve ikramlarının yanında getirdikleri lokum sunumu çok güzeldi. Nazar boncuğu vardı kutulara iliştirilmiş.


En son masamıza kocaman içi limon dolu bir tahta gemi maketiyle ve bir oksijen tüpüyle garson geldi! Tüp resimde görünmüyor. Masanın altında kaldı :) (Bunu resmetmeyi akıl edebildim :)) Bizi saf oksijen ve limon kokusu uygulaması yaparak ferahlattılar. Gerçekten harika bir ferahlık hissiyatı yaşatıyor...

Bu arada pazartesi akşamı olmasına rağmen baya bir kalabalıktı. Rezervasyon yapmadan gitmemek gerek. Biz kutlama amaçlı gittiğimizi söylememiştik. Sanırım söylemek gerekiyormuş. Söyleyen masalara çeşitli atraksiyonlar da yapıyorlar :) Yani özel geceler için de ideal...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder