15 Temmuz 2013 Pazartesi

Maskeli Süvari (The Lone Ranger)

 
Gitmeyi düşündüğümü daha önce yazmıştım :) Geçtiğimiz cuma gittik. Gerçi film çok uzundu ve biz de 23:15 seansına gitmiştik. Ertesi gün Güneş'in eğitimi vardı. O yüzden film uzun sürdü stresi yaşayarak izledim maalesef bu güzelim filmi :) Film saat 02:00 gibi bitti.
Son zamanlarda izlediğim en iyi filmlerden biriydi. Klasik bir Jonny Depp harikası diyebiliriz. Onun o Karayip Korsanları filmlerinden alışık olduğumuz kendine has komik hareketleri bu filmde de oldukça fazlaydı :) Çok beğendim. Hani şu hep diyip durduğum başından sonu belli olmayan filmlerden.

Yalnız filmde çok komik bir şey oldu. Öyle ki Güneşle gülme krizine girdik bir müddet. Ben her filme giderken üç boyutlu gözlüklerimizi evde unutuyordum ve her seferinde o gözlüklere yeniden para vermek zorunda kalıyorduk. Bu nedenle evdeki nüfusları da oldukça arttı :) Ama bu sefer gözlükleri unutmamanın verdiği gururla salona girdik ve gözlüklerimizi takıp zevkle filmi izlemeye başladık :) Yaklaşık yarım saat sonra Güneş "Canım film üç boyutlu değil sanırım."  dedi. Aman bir de gözlüğü çıkarıp bir baktım ki üç boyutlu değilmiş :) Koskoca salonda Güneş'le bende bir tek gözlük var. Geç vakit olmasına rağmen de salon baya doluydu. Sonra ayy dedik rezillik :) Baya güldük.

Bizi yanıltan bu filmin fragmanını üç boyutlu izlemiştim; o oldu :) Ama bence bu film kesinlikle üç boyutlu olmalıymış. Büyük eksiklik. Çünkü bir tren sahneleri vardı ki onu üç boyutla izlemek harika olurdu. Ama sonuç olarak çok iyi bir film. Mutlaka gidiniz; görünüz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder