10 Nisan 2014 Perşembe

Pinterestten Seçtiklerim...

Haftanın sonuna yaklaşırken sizler için topladığım pinterestten seçtiklerim bölümüyle gene karşınızdayım sevgili okurlar :) Uzun süredir yemek tarifi ve pinterest seçmelerimle bloğu doldurmuşum. Ne sinemaya gitmişim, ne gezmişim...Ne de eskiden gezmeye gittiğim yerleri yazabilmişim :( İnşallah bu ay taslak olarak yazıp bir türlü resimlerimi seçemediğim için yayınlayamadığım Tayland yazılarımla karşınızda olacağım :) Bir de inşallah bu ay bir Konya gezisi yapmayı planladık. Bir aksilik olmaz da gidersem size gezdiğim yerleri de anlatırım. 1 Mayıs tatilinin perşembe olmasını fırsat bilen sevgili koca kişisi ve ben Cumayı da izin alarak 4 günlük bir ufak tatilcik planladık bir de. Havalar güzelleşti ya artık gezmeler başlasın :) Şimdi gelelim şu pinterestten seçtiğim fikirlere. Umarım bu seçtiklerim sizlerin de hoşuna gidiyor ve benim gibi "aa ben bunu kullanırım" diyorsunuzdur ve sıkılmıyorsunuzdur :)
Aşağıda görmüş olduğunuz alet sadece şirinliğiyle değil aynı zamanda işlevselliğiyle de dikkatimi çekti. Valla bir yerler de görsem alırım :) Yumurtanın sarısıyla beyazını ayırmak zor bir atraksiyon değil. Ama olsun, bence güzel bir buluş :)
Meyve sunumuna bayıldım. Bence çok uygulanası bir fikir :)
Burada da bitmiş bir karpuz kabuğundan sürahi yapmışlar :) Buzlu bir meyve suyu kokteyli yapıp, bu karpuz kabuğunda ne güzel ikram edilir yazın :) Uğraşılabilir bir şey mi? Bilmiyorum, orası tartışılır :)
Burada da gök kuşağı pasta nasıl yapılır onu buldum :) Kolay görünüyor sanki...Denenebilir bence. Ama şeker hamuru yerine sadece krema ve renkli kısmı için de boni bon kullanırdım ben olsam. Daha bir yenebilir olur o vakit.
Basit görünmüyor mu? Çok yaratıcı bence...
Aşağıdaki sunuma da bayıldım. Hatta yapmayı planlıyorum. Önce tombik ve irice köfteler yaparım. Biraz fırında pişiririm. Sonra çubuğa ikiye böldüğüm domatesin bir yarısı, üstüne köfte, üstüne kaşar ve üstüne öteki domates yarısını kapatırım, tekrar fırına veririm. Misafire bile yapılır bence.
Balık yaş pastanın bu kadar kolay olduğunu biliyor muydunuz? İnsan bunları görünce hepsini deneyesi geliyor valla.
Güzel bir sunum önerisi daha. Yoğurtlu bir şey yaptığımızda ona havuç şeklini verip, havuç rendesiyle kaplayabilir ve tepesine maydanozlarla tam bir havuç görünümü yaratabilirsiniz.
Burada da lavaştan pizza yapma fikri hem basit hem de güzel geldi. Ondan paylaşmak istedim.

1 yorum:

  1. Konya gezmesi güzel olur, etli ekmek üstüne de bamya çorbası....

    YanıtlaSil