13 Ağustos 2013 Salı

Bayramda bir Didim bir Çeşme...

Hafta sonunu da içine alan bu yılki sevgili kısacık Ramazan bayramımız bol koşuşturmalı, uzun uzun yolculuklu, e tabi bu nedenle de biraz yorucu geçti :) Annemler bu bayram Didim'de, kayınvalidemler ise Çeşme de idi. Biz de o yüzden bir Didim bir Çeşme'de idik :)
Didim'de kalışımız bayramın birinci ve ikinci gününe denk geldiği için pek gezemedik ne yazık ki. Genelde misafirler geldi ya da biz ziyarete gittik.
Ama gene de Güneş'i o harika denizine girsin diye Polis kampı 7. koya götürdüm. Ama maalesef bu kez beni hayal kırıklığına uğrattı. Her zaman tertemiz ve çarşaf gibi denizle yeşillerin içinde zevkle denize girdiğim koy, bu sefer fazlaca kalabalıktan sanırım biraz bulanık geldi gözüme...Halbuki bu koyun denizi normal şartlarda iddia ediyorum benim şu yaşıma dek girdiğim en güzel denizdi. İkincisi ise Çeşme Ilıca plajı...Neyse Didim'e giderseniz. Bu koya mutlaka uğramalısınız bence...
Daha sonra da annemi de alarak Güneş'in ailesini görmeye gittik. Orada da Ilıca plajı beni hayal kırıklığına uğrattı :( Maalesef orası da çok kalabalık ve bulanıktı. Sanırım bayramı herkes tatil olarak değerlendirmiş bu sene... Akşam da hem Çeşme Marina' da, hem de Alaçatı' da yürüyüş yaptık. Çeşme Marina'da Neco konseri vardı. Biraz bizde takıldık oraya :) Eski popüler şarkılar dinlemek hoşumuza gitti. Sonra da Alaçatı'ya gidip sakızlı dondurma yedik :) Sakızlı dondurmaya bayılıyorum. En favori dondurmam :)
Ertesi gün de zaten hiç vaktimiz yoktu. Otobüsüm saat 14:00 da olduğu için hızlıca bir Şifne'de denize girdim o kadar. Bu arada bayram dönüşü AŞTİ rezaletti. Taksiye bindim ve taksi gişeden çıkmayı tam bir saat sonra başarabildi. Bence  AŞTİ  otopark çıkışındaki para gişelerine, başka bir çözüm bulmalılar. Taksi AŞTİ  'den çıktığında taksimetre de 20 'li sayıların üstüne çıkmıştı bile!
Her neyse bu bayramda işte böyle yorucu bir şekilde geldi geçti... Sağlığımız yerinde olsun da bazen koşturmak hiç de sorun değil öyle değil mi :)