12 Ağustos 2013 Pazartesi

Şiş House

Şiş House Cepa Alışveriş Merkezinde yaklaşık bir senedir var. Alışveriş Merkezindeki yerlerden fazla bir şey beklemez genelde insan. Aman sinemadan önce, alışveriş arası bir şeyler atıştırıvereyim ayak üsytü der. Yada acele işin yoksa alışveriş merkezine değil de güzel bir yere yemek yemeye gitmek istersin. Ama işte Şiş House bir alışveriş merkezinde olmasına rağmen sırf yemek yemek için gene de gitmek istersin :) Ben hep orda antrikot şiş veya köfte şiş yedim. Diğerlerinden hiç denemedim. Genelde tavuk ve kuzu şişini de çok seviyorlar. İsterseniz yarım yarım alarak da değişik şişlerin tadına bakabilirsiniz. Ben şahsen buraya ne zaman gitsem çok sevdim. Hep memnun kaldım. Ortaya getirdikleri mezeler çok nefis. Baharatlı patates kızartması harika. Salçalı bir sosu var ki mükemmel. Fiyatları da oldukça uygun. Mutlaka gidip kendilerinin yaptığı yayık ayranla nefis şişleri denemelisiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder