28 Ağustos 2013 Çarşamba

Bir düğün önerisi

Bu hafta sonu gittiğim bir düğünde nikah şekeri olarak vazo içerisinde canlı çiçek düşünmüşler. Bence çok iyi bir fikir. Bu canlı çiçekler hem düğün boyunca masaları süsledi; hem de insanlar bu canlı çiçekleri evlerine götürürken mutlu oldular :)
Hatta bunu Ece'ye anlattığımda o da kendi gittiği başka bir düğünde nikah şekeri için saksı çiçeği düşündüklerini söyledi. Bu da ilginç bir fikir. Bu canlı çiçek son zamanların yeni düğün modasıdır belki de :) Benim görünce hoşuma gitti. O yüzden sizinle paylaşmak istedim.
Bir de düğünde sanatçı Ege vardı. Sesi güzel olduğu için dinlemek hoşuma gitti. Genelde yavaş şarkılar söyleyen Ege düğünde şaşırtıcı bir şekilde herkesi baya bir oynattı :)

2 yorum:

  1. Gercekten guzel bir fikirmis! Cicekler de cok guzel gorunuyor. Vazosu da hatira olarak kalir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu düğünde bir de çok enteresan bir tesadüf oldu Yıldız. Bir baktım karşı masada lisede en samimi olduğum arkadaşlarımdan beri. Üniversite 2 den beri hiç görmemiştim :) Gerçekten hem şok oldum hem de çok mutlu oldum :)

      Sil