6 Ağustos 2013 Salı

The Wolverine

 

Geçen cumartesi gittik bu filme. Filme gitmeden önce film hakkında baya bir eleştiri okumuştum. Hatta Güneş o yüzden gitmek istemedi. Çocuk filmi gibi. Gitmeyelim. Başka filme gitsek olmaz mı gibi lafların ardından beni kıramadı; gittik. Ama gittiğine pişman olmadığına eminim :) Ben filmi sevdim. Bence güzel bir film. Birde filme gitmeden önce okumuştum. Bazı insanlar: "Film çok kötüydü. Sonra film bitti. Herkes gitmeye başladı. Ama birden film devam etmeye başladı. Harikaydı. İşte orada filme bittim." gibilerinden bir şeyler yazmışlar.
Diyeceğim şu ki: Film bence güzeldi. Bu yorumu okuduğum için neredeyse sinema salonu boşalmış olmasına rağmen gitmedik. Bekledik. Yalnız ben sonradan devam eden o bir dakikalık kısımdan hiç bir şey anlamadım. Sanırım anlamak için eski Wolverine' ları da izlemek gerekiyormuş. Benim için hiç bir şey ifade etmeyen o bir dakikalık sahneyle kıyaslayıp nasıl böyle tüm filmi kötülemişler anlamadım. Neyse siz bu sondaki bir dakikalık sahneyi anlayamam; eski Wolverine' ları izlemedim diye düşünerek gitmemezlik etmeyin bence...

Bu arada Cepa'nın sinemasını hiç tutmuyorum. Aslında film bitmiyor. Oynayan oyuncuların ismi falan yazmaya başlıyor. Ama hemen sinemadaki ışıkları falan açtılar. İnsanların çoğu bittiğini düşünüp gitti. Son sahneyi göremedi. Halbuki eski Wolverinecılardan anladığıma göre son sahne baya bir önemliymiş :) Ben sadece Wolverine 'ın tekrar çekileceğini anlayabildim :) Niye film bitene kadar ışıklar kapalı durmadı ki... Sonra orjinal diye bilet aldığımız filmi ilk 15 dakika türkçe dublajlı ve ışıklar yanık seyrettik!!! Sonra bazı insanlar gidip şikayetçi oldu da filmi baştan başlattılar... Ben tabi ki Ankamall IMAX i tercih ederim. Ama bize biraz uzak düşüyor. Evime yakın gitmeyi en çok sevdiğim sinema Bilkent. Hem sakin, hem park etmek kolay, hemde kaliteli bence :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder