20 Ağustos 2013 Salı

Radisson Blu Resort & Spa, Cesme

Sizlere gördüğüm yeni bir oteli anlatmak istedim. Bu otelde kalmadım. Nesrin Annemlerin bu otelden aldığı 10 giriş hakları varmış. Yani yıl içerisinde istedikleri herhangi bir 10 gün gidip buranın açık ve kapalı havuzundan, termal havuzundan, hamam, sauna, buhar odası ve plajından gün boyu faydalanabilecekler. İlla kendileri de gitmeleri gerekmiyor. 10 girişi geçmemek üzere istedikleri herkesi götürebilirler. Her götürdükleri kişi için bir giriş hakkı gidiyor. Daha doğrusu otelden 10 adam gün satın almış oluyorsun :) Aslında güzel bir uygulama. Ankara'da habire havuz arayıp duruyoruz. Böyle güzel bir otelden bizde mi alsak dedim :), ama kocişim alternatif olarak ODTU havuzunu önerdi :)
Her neyse kısacası sağolsunlar annem ve babam; Güneş'i ve beni yaz olmasına rağmen yağmurlu ve kapalı bir Çeşme gününde, o günümüzü de güzelce değerlendirelim diye bizi bu otele götürdüler. Otel anladığım kadarıyla yeni yapılmış ve Ilıca plajı kıyısında. Yani plajı gerçekten güzel. Açık havuzu oldukça büyük. Kapalı ve termal havuzu da yeterince büyük bence... Spa kısmı bana acayip dinlendirici geldi. Orada detoks amacıyla sınırsız içebildiğin tarçınlı bitki çayları da gerçekten harika. Eğer Çeşme'ye yolunuz düşerse bence bu otelde güzelce tatil yapabilirsiniz :) Ancak bu otel Antalya otelleri gibi çok büyük değil. Orta büyüklükte bir otel...İşte resimde görüldüğü kadar :)

Geçen sene de annemler Altınyunus otelde giriş satın almışlardı. Bizi oraya da götürmüşlerdi. Altınyunus çok büyük ve ünlü bir otel. Ancak kıyaslarsak Radisson Blu Resort & Spa' nın bu oteli açık ara farkla geçeceğini düşünüyorum. Zaten Altınyunus 'u yeterince temiz de bulmadım...Otel artık biraz da eskimişti.
Radisson Blu Resort & Spa otelde geçirdiğim yarım günde bol bol jakuzi, termal havuz keyfi yapıp vücudumu yeniledim, dinlendirdim :) Size de kesinlikle tavsiye ederim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder