28 Ağustos 2013 Çarşamba

Esentepe Dedeman Otel

Esentepe Dedeman Pansiyon yada Hotel daha çok yakışabilirdi aslında.
Geçen hafta eğitim nedeniyle Esentepe Dedeman otelde kaldım. Tabiki burayı da notlarıma eklemek istedim. Böylece siz de adının Dedeman olmasından iyi bir otel olduğunu düşünüp de kalmak gibi bir hata yapmayasınız...
Gerçi genelde Esentepe'de ki bir otele insanlar iş için gider, gezmek amaçlı gidip orada kalmaz sanırım. Bütün bankaların falan genel müdürlükleri orada çünkü.
Her neyse Esentepe Dedeman otelinin beş yıldızlı ve normal odasının 230 euro olmasından bahsedeyim ilk önce. Ancak bu kadar pahalı ve beş yıldızlı bir otel olmasına rağmen gerçekten iki - üç yıldızlı otel kalitesinde. Müşteri profilinin de o kadar iyi olmadığını ve ayrıca otelin çok eski ve pis olduğunu da söylemek isterim. Yalnız otelin girişi müşterilerini yanıltabilmek adına fena görünmüyor. Aldanmayınız.
Ayrıca otel odamın nasıl olduğunu sizinle ayrıntılı olarak paylaşmak isterim:
Halılarının her yeri ezilmiş sigara külü lekesiyle dolu ve oda doğal olarak kokuyor.
Banyo havluları kokuyor ve nemli.
Perdeler camın çeyreğini bile kapatmıyor, eski ve kirli.
Oda mobilyaları eski, hatta yatak başlığının üstü bir karış toz.
Havalandırması böyle inşaat gibi bir yere bakıyor. İnsan börtü böcek girecek diye korkuyor.
Banyo yerleri iyi silinmemiş. Saç kıllı.
Banyo da hala perde var ve kokuyor.
Buz dolabı gürültülü.
Klima hem gürültülü hemde on dakika aralıklarla yüksek sesle 10 saniye kadar ötüyor.
İlk aramamda bana sadece temiz havlu göndermekle yetinen sevgili otel görevlisi saat gece yarısı bir olmasına ve ben tüm yorgunluğuma rağmen odadaki pis koku ve gürültüden ötürü uyuyamayarak çıldırıp ikinci kez kendisini arayıp biraz da sesimi yükseltince bir zahmet odamı değiştirdiler.
İkinci gittiğim oda allahtan daha halliceydi. Ama odaya havlu koymayı unuttuklarını ve oda halılarının da gene lekeler içinde olduğunu söylemek isterim. Odanın ayrıca gene 230 euro nun yanına yaklaşamayacağını da belirtmek isterim. Diyelim ki dört yıldızlı bir oda. Beni kandırdılar mı bilmiyorum ama çok özür dilemek için Delux odaymış orası.
Kısacası bu otelin kesinlikle bakım görmesi gerekli. Bu otele bu kadar para isteyerek resmen insanları soyuyorlar. Bence sakın gitmeyin. Ben gitmedim ama tam karşısında yeni açılan Point otel varmış. Orası baya güzelmiş öyle duydum. İş seyahatleriniz için orayı da deneyebilirsiniz belki.
Birde eski işimde Anadolu yakasında Park 156 diye bir otelde kalırdık. Eski odaları bile fena değil ancak özellikle yeni odalarını tavsiye ediyorum. Gittiğim çoğu beş yıldızlı otelleri (Antalya'da kileri bile) sollar ve tertemiz. İnsan hakketmediği parayı kazanmamalı bence. O yüzden iyiye iyi kötüye de kötü...Yapacak bir şey yok :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder