2 Nisan 2013 Salı

15 Eylül den beri İzlediğim Sinemalar

Bundan sonrakileri düzenli giricem bu seferlik böyle olsuuun :) Tamamını hatırlamamış da olabilirim malesef...

Anna Karenina... Çok güzel bir filmdi. Ya birde bak şimdi bu kadın niye bu kadar güzel ve asil. Çok seviyorum ben bu kadını ya...




Hobbit Beklenmedik Yolculuk (20.12.2012) Görsellik süperdi. Birde Ankamall de IMAX izledik. Tadından yenmedi.


Sefiller, ne güzel filmdin :) Hugh Jackman sen ne başarılı bir oyuncusu. İnsan her ama her rolü kendisiyle bu kadar mı özdeşleştirir.


Pi'nin yaşamı: O ne müziktir öyle. O film başlarken hayvanat bahçesinden görüntüler gösterdikleri o müzik varya beni benden resmen aldı götürdü. Üç boyutlu olduğu halde konusu ne kadar da güzeldi. Ben bu filme resmen bittim.



Uzun Hikaye: Ne biliyim gittik işte. Gitmesek ne olurdu. Hiç birşey. İnsan bir sinir oluyor bu filmde. Adama diyorsun ki aferin köydeki herkese bir domates fazla yedirdin ama karını öldürdün...

 
Celal ile Ceren: Yorum bile yapmak istemiyorum. Film bence çok seviyesizdi. ama ben bu filmdeki kadını çok beğeniyorum. Bir röportajını izlemiştim. Ne pozitif ne güleryüzlü. Ne güzel gözleri var.


CM101MMXI FUNDAMENTALS (13.01.2013): Ya ben kendimi Cem Yılmaz' a hiç gülmez, Cem Yılmaz'ı da komik değil sanıyordum buna gidene kadar. Ne çok güldüm. Aslında adamcağız günlük hayattaki herkesin, hepimizin sürekli yaşadığı ama esasında çok komik olduğu halde hiç farketmediğimiz şeylere ne güzel değinmiş :) Buda kesinlikle bir yetenek olmalı. Olaylara kimsenin bkmadığı açıdan bakmak, dikkat etmek.

Romantik Komedi: Bekarlığa Veda (Bedava olduğu için gittim :) Valla :) )

Bir de To Rome With Love... Ne güzel bir film. Dert yok tasa yok. Böyle filmleri seviyorum çok...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder