25 Nisan 2013 Perşembe

Boğaz 'da kahvaltı ve Küçük bir İstanbul turu

23 Nisan da erkenden kalkıp; karşıya geçtik. Baltalimanı tarafına. Boğaz manzarlı Oba denen müthiş bir yerde müthiş kahvaltı yaptık. Kahvaltı bahane bence manzara şahaneydi. Hava da çok güzeldi. 2'ye kadar orada oturduk. Kahvaltısı 40 liraydı; ama o manzaraya değer arkadaş. Ankara'da bile binalara baka baka 35 tl ye kahvaltı vermiyorlar mı:) Buda manzaramız :)


Sonra Elifcik in tenis dersi olduğu için ondan vedalaştık ayrıldık. Elif bizi arabayla Bebek civarına bıraktı. Evrim, Barış, ben , Güneş Ortaköy'e kadar yürüdük. Ortaköy cıvıl cıvıldı. Tezgahlara baktık.
Ben hayatımda yediğim en güzel dondurmayı yedim :) L'era Fresca diye bir yerdi. Tavsiye ederim. Bidakine aç gidip hepsinin tadına bakıcam. Ben fıstıklı, çikolatalı ve sade yedim. Fıstıklısına bayıldım :)

Sonra taksiyle Taksime geçtik. Taksim ana baba günüydü. Galatasaray Lisesine kadar yürüdük. Bir kaç mağazaya girdik. Sonra Güneş dedi; ben buraya gelmişken Bambi'de yemeliyim. Tıka basa tok olmamıza rağmen onu da yedik. Orada bir ıslak hamburger yedim ama bence gene de Kızılkayalar :) Ama Güneş böyle düşünmüyor :)
Sonra taksiyle Ataşehir'e geri döndük. Bizim artık yola çıkmamız gerekiyordu. Saat 19 falan olmuştu.
Canım arkadaşlarım Elif, Evrim , Barış bizi çok güzel ağırladılar. Nereye istesek off demeden götürdüler. Hiç birşey harcatmadılar. Onlarda Ankara'ya gelsin, biz de onları gezdircez. Off gerçi İstanbul'dan gelmiş insanlara Ankara'da neresi gezdirilebilir bilmiyorum ama maksat muhabbet işte :) Beraber olmak...





Dönüşte gene Highway'a uğradık. Güneşe iki pantolon iki tişört aldık Ankara'dan bu fiyata alamayız diye :) Sonra da Gönül Kahvesinde meşhur menengiç kahvesini içtik. Ben genede Türk kahvesini tercih ederim ama sevgili beğendi. Gece yarısı da evimize döndük. Evimi özlemişim :)
Bir tatili daha böylece gezerek, eğlenerek, arkadaşlarla geçirmiş olduk. Mutlu mesut :)
 





Bu arada herkesin 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk bayramını kutluyorum. Bu güzel ülke ve insan gibi yaşayabildiğimiz için sevgili Atatürk'e bir kez daha teşekkür ediyorum. Keşke bunun farkında olmayanlarda aklını başlarına toplasalar diye diliyorum.

1 yorum:

  1. boğazda kahvaltı yapılacak en güzel mekanlardan biridir oba.. ancak rumeli hisarındaki mekanlar bana göre daha iyi.. özel tekne ve yatlarda kahvaltı yapmak isteyenler olursa bogazturu.com olarak yardımcı olmak isteriz. yazara bu kıymetli makalesi için teşekkür etmek istiyorum.

    YanıtlaSil