2 Nisan 2013 Salı

Adam & Eve

Voyage Belek Select te kalırken görüp hep duyduğum için acayip merak ettiğim otel.


İşte beni bu değişik görüntüsü kandırdı. Gördüğünüz renkler efenim insanların fantazilerini hangi renkte seçtiklerinden ibaret. Saçma sapan. Gerçekten saçma sapan şeylere para veriyorsunuz. Rahat etmeniz gereken şeylere para harcanmamış bile...

Balayında buraya mı gitsem diye düşünmüştüm. İyi ki böyle bir hata yapmamışım. Voyage Belek Select 5 yıldızlı ise bu otel ancak 2 yıldızlı olabilir. Ben çok merak edince eşimde benim merakımı gidermek için bi gecede burada kalmayı önerdi. Reklam süper hizmet sıfır. Balayı oteli olamaz. Gitmeyiniz, boşuna paranızı heba etmeyiniz. Hiç bişey kaybetmezsiniz.

Otelin tüm şezlonglarının üzerindeki beyaz minderler pis. Saç kılı, kurumuş kahve, kırıntı, kurumuş içki. Ooooh tam mis üstüne de yatıp güneşleniriz biz zaten. Kadın erkek tuvaletleri aynı. Ben havuzun yanındakine girdim ama inanın kullanamadım. Ne durumda artık siz düşünün. Koridorlar simsiyah. Saçma sapan. Ben niye tatilde yada balayımda simsiyah bir koridorda yürümek isteyeyim ki. Otel koridoru dediğin insanın içini açar, çeşitli yerlerinde güzel tablolar, aksesuarlar olur.

Odanın içindeki kırmızı çarşaftan ve 3 tane dev yataktan bahsetmek istemiyorum. Balkonunda bile yatak var.

Yemekler mi... Şöyle söyliyim. Açık büfesi, inanın Düzcede HRS diye yıldız sayısı bile olmayan bi otelde kalmıştım. Valla bu otelin açık büfesi daha zengindi. Güzel değil, yemek sayısı çok az. Ala carteları acayip pahalı. Ama bakınız efenim lütfen karanlıkta yemek yiyceksiniz birde size körler hizmet edecek. Neden? Yemek yiycem kardeşim. Nebiliyim bana ne yedireceksiniz. Saçmalık.

Sabah kahvaltısından bahsetmek istiyorum mutlaka. Efenim 10 dan sonra geç kahvaltı lütfen oraya gidiniz dediler. Gittik. Gerçekten gözlerime inanamadım. Bir okul kantini düşünün. Ordaki gibi bir camekan. İçindekiler: Sucuk, Kaşar, Salça,Margarin, Tost makinesi ve ekmek... Hala anlamadınız mı şekerim? Tost yapacakmışız onu yiycekmişiz. Yanında da bir kap zeytin ve domates.... Beğenmediniz mi? Tam bir 5 yıldızlı otel konforu efenim...daha ne istiyorsunuz?

Haa ama neymiş? Bi attrium varmış bu otelde . Bilmem kaç ayna varmış orda. Bilmem kaç usta yapmış. Ustaların piskolojisi bozulmasın diye piskolojik destek almışlar. Plastik ağaçlar ve neymiş elmalar var. Adem ile Havva konsepti yani. Bana ne?  Bunun bana sağladığın hizmete ne faydası var?

Niye bu oteli bu kadar anlattım. Gitmeyin diye. Gidip bi gecesine 900 lira vermeyin diye kardeşlerim. Yok orası 5 yıldızlı bir otel olamaz, balayı oteli hiç olamaz ...Daha da merak ediyorsanız gidin sizde benim gibi görün nediyim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder