29 Nisan 2013 Pazartesi

Leyla'nın Evi

Benim evcağızımın bir balkonu yok. Ama ben annemin evinde yazın hep balkonda takılmaya çok alıştım. O yüzden balkonu arıyorum arkadaş. Ne yapayım :) Ama allahtan evimize ODTU yakın. Ne zaman evde bunalsak alıyoruz kuruyemişimizi; gidiyoruz oturuyoruz ODTU çimlerine. Yakında ODTU kampüsünü bahçem falan sanıcam. Eğer oralarda ekilmiş çilek, tere, roka falan görürseniz bilinki o ben olabilirim :)Bir de çay, kahve alıyoruz. Süper oluyor. Ama bir kilim almam lazım en kısa zamanda...
Neyse dün de gene ODTU de yürüken eşimle, bir müzikli oyun posterine rastladık. Nerde KKM de kaçta 3 dakika sonra. Gidermiyiz gideriz... Koştuk KKM' ye. Allahtan oyun 15 dakika gecikmiş. Geç kalmadık. 10 ar tl den iki bilet aldık; girdik. Oldukça iyi bir oyundu, baya uzun sürdü 23:15 gibi bitti. Şu Çınar Ağacı filminde oynayan sevimli Celile Toyon oynuyordu hemde. Evini hile ve hurdayla kaybeden bir yaşlı kadını anlatıyordu. Zülfü Livaneli'nin bir kitabıymış. Müzikler çok güzeldi. Bundan sonra KKM deki etkinlikleri daha iyi takip etmeye karar verdik. Hem evimize de yakın.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder