2 Mayıs 2013 Perşembe

Biz bu çarşamba

Bu çarşamba 1 Mayıstı ya; kendimi iyi hissetmem gerekiyordu ya; iş yoktu işe gitmek yoktu ya....Eeee niye böyle sinir bozucu bir hissiyat içine girdim. Sanki çarşamba diilmişte cumartesiymiş; biz pazar günü çalışmak zorundaymışız gibi hissediyordum :) Yani benim için bugün günlerden pazar. Neyse genede hakkını verdik. Annem ,babam ,ben ,Onur,Güneş hep beraber Kızılcahamam'a gittik. Piknik yaptık. Yedik, mis gibi semaver çayı içtik. Pikniğimiz bitince de Kızılcahamam'da gezdik. Yöresel ürünler falan aldık (sucuk, kekik, nane, soda...). Buda o geceden bir anı; Şehitler ağacı...Ama kimsenin haberi yokken. Hihihihi....Sol baştan Onur, Güneş, babam ve annem :)



Eeee hadi bakalım bu akşam gene valiz hazırlama vaktidir :) Oleyy bu hafta sonu yüzücem :) Cuma günü İzmir' e gidiyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder