30 Mayıs 2013 Perşembe

Nerelerdeyim?

Nerelerdeyim vallahi bende ipin ucunu kaçırdım :) Bir haftadır bir koşturmaca halindeyim :) Geçen hafta sonu kuzenim Hasan ve Duygu'nun düğünü vardı. Cuma gecesi ise kına gecesi idi. Duygu'nun ablası Esma'nın evindeydi. Çok güzel bir kına gecesiydi bol bol oynadık. Esma da çok güzel hazırlanmış. Çok güzel ikramlar yaptı bize. Merak ettiyseniz buradan bakabilirsiniz. Ben şu çilekli ve kırmızı biber sarmasını çok beğendim. Kesinlikle ilk deneyeceklerimin arasında.
Bu hafta içi ise hep mesai yaptım malesef. Pazartesi günü Ece ve Elif'le buluştuk. Beraber ham hum Çin yemeklerini yuttuk:) Pazartesi günleri 19:30 ila 21:30 arası Çayyolu Quick China açık büfe. Ben bayılıyorum. Ancak çiğ şeyler yemiyorum tabiki :)
Cuma günü misafirim gelecek. Güneş'in arkadaşları. Eve gidip onlara hazırlık yapacaktım ki, bu akşam da misafirimiz gelecek; bu sabah belli oldu :) Hikayesi biraz ilginç. Apartmanımızda asansörde karşılaştığım bir üst katımızda oturan çok tatlı bir bayan vardı. Çok güleryüzlü. Eşime bahsetmiştim çok tatlı birisine benziyor diye. İşte iki akşam önce o bayanla ve eşiyle gene asansörde karşılaştık. Güneş adının Sema olduğunu bugün öğrendiğim bayana "Eşim sizi çok seviyor. Çok güler yüzlü buluyor." gibi bir şey söyledi :) Neyse, güldük; konuştuk. Derken bu sabah eşimle asansörde karşılaşan Sema, benim cep telimi almış eşimden. Öğlen beni aradı, bize gelmek istediklerini veya bizi onlara beklediğini söyledi Bende onları davet ettim. Dün burada tarifini bir türlü veremediğim damla çikolatalı kurabiye yapmıştım. Birde eve gidince peynirli börek yaparım diye düşündüm. Birde profiterol aldım. Daha iyi hazırlanmak isterdim; ancak biraz acele oldu. Birdaha ki sefere inşallah. İyi oldu. Çünkü Sema ile tanışmak istemiştim. Bize gelen ilk komşumuz :)
Cumartesi daha önce evimize yemeğe davet ettiğimiz Güneş'in yakın arkadaşı Alper ve Pınar'a yemeğe davetliyiz. Pazar günü de gene Güneş'in yakın arkadaşı Emre, eşi ve bebekleriyle Fige diye bir restorana bruncha gideceğiz. Grupon'dan aldım. Umarım güzeldir. Adını duymuştum bu yerin.
Pazartesi günü de inşallah Yıldız'ı ve Ersin'i misafir edeceğiz :) Amerika'dan geldikleri için onlara hep özledikleri şeyler ikram edeceğim. Sofra biraz garip olacak gibi görünüyor; ama neyse. Menümüzde mantı, sarma, baklava ve midye dolma kesin var. Bakalım gerisi nasıl gelecek :)
İşte ben bu aralar bu hallerdeyim. Koşturuyorum, konuşuyorum, gülüşüyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder