16 Mayıs 2013 Perşembe

Bir misafirlik hikayesi

Dün akşam Güneş sayesinde tanışıp çok sevdiğim Aylin ve Özgür geldiler evimize. Onlar da bizden bir ay sonra tanışıp; bundan üç ay önce evlendiler. Dün akşam onları evimize çaya davet ettik. Ben de rejimde olduğum için biraz da kendimin de yiyebileceği bir şeyler hazırlamaya çalıştım. Hal böyle olunca ortaya komik bir menü çıktı :) ( Ben sadece barbunya salatası ve enginar yedim :) )










Dün akşam ki menüm:

Favalı enginar tabağı
Barbunya salatası
Yaprak sarma
Kurabiyeler
Limonlu cheesecake
Patatesli-kıymalı börek










Sarmaları vakitsizlikten hazır aldım. Kentpark Hatay Yöresel Ürünler Pazarından (en alt katta). Ama dışarıdan aldığım en iyi sarma idi. Bildiğiniz ev sarmasından farksız. Sarma yemek, ikram etmek ister ama benim gibi vakit bulamazsanız buranın sarmalarını öneririm. Diğer ikramlarıma gelince, barbunya salatasını zaten anlatmıştım. Kurabiyelerin bir kısmı benden, bir kısmı hazır. Diğerlerini tek tek anlatmak istiyorum. Bu arada Aylin ' ler bize çok güzel hediyeler getirmişler :) Özellikle peynir kesme tahtasına gerçekten bayıldım. Kullanmaya kıyabilirmiyim acaba :) Tekrar teşekkürler Aylin ve Özgür :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder