13 Mayıs 2013 Pazartesi

Yedim seni serbest gün :)


Valla seni bildiğin hapur hupur yedim hem de serbest gün. Dedim ya diyetteyim diye ama pazar günü serbest günüm diye. Gerçi ben bu günü biraz fazlasıyla serbest geçirdim galiba. Özlediğim herşeyi yedim :) Oruç tutmuş gibiydim. Ama heralde bu kadar serbest olmuyordur değil mi?
Sabah Onur'un ALES sınavı vardı. Sınavdan önce rejimime uygun kahvaltı edip bir bardak greyfurt suyumu içtikten sonrası kontrolümden çıktı :) Onur sınava Etlik' e yakın bir yerde sınava girmişti. Onur sınavdayken bir çikolata yedim. Tam bir haftadır İskender sayıklayan ben Özler Dönere gitmeyi kafaya çoktan koymuştum. Etlik'e bu kadar yakınken dedik Özler Döner'in Etlik teki esas yerine gidelim. Methini duymuştum Tepe Prime'dakinden daha da iyi diye. Hakikaten öyleydi. Tam iskender yiycem diye uçuyordum ki, dükkana girer girmez suratıma bakarak ekmek arası yarım dönerini hammm diye ıssıran adamı görünce, dedim yok ben ekmeğide çok özledim bende ekmek arası yarım döner yiyeceğim. Ekmek arası yarım döneri mideye ayranla beraber güzelcee indirdim.


Ordan dedik ne yapalım ne yapalım. Hadi hayvanat bahçesine gidelim. Giderken yanışlıkla Forum Outlet diye bir AVM nin önünden geçiyorduk. Orada durduk Güneş'e bir takım elbise aldık. Fiyatlar çok uygun. Altınyıldız marka takım elbiseyi sadece 200 TL ye aldık.
Oradan hayvanat bahçesine gittik. Ama bakım varmış. O yüzden pek hareket yoktu. Hayvanları henüz açık havaya çıkarmamışlar. Yenilenecekmiş, baya iyi olacakmış. Öyle bir yazı asmışlar panoya. Aslında gidince de oradaki hayvanlara çok üzülüyorum. Ortamları ne kötü. Kıpırdayamıyorlar bile. Koskoca aslan iki adım atınca kafesi bitiyor. Umarım ortamlarını iyileştirirler.
Sonrada oradan dönerken yanlış yola girerek yanlışlıkla Mesa daki Mc Donalds' a gittik :) Orda da Mc Beefy denen yeni menüyü lüplettikten ve üzerine dondurma yedikten sonra artık rahattım :) Serbest günümü yeterince iyi değerlendirdiğimi düşündüm :) Sonra da annemlerin evine gidip Lig TV de Fenerbahçe - Galatasaray maçını izledik. Şimdi bana Galatasaraylılar kızmasın ancak onların maçtan sonra sevinmeleri acayip komediydi. O kadar belli ki. Bunlar anlaşmış abi yenilsekte sevinicez diye. Valla çok güldüm :)
Neyse burdan Fenerbahçelileri maçı kazandıkları için Galatasaraylılarıda şampiyon oldukları için kutlayıp geçelim :)
Geceyi Kutsal Damacana-1 abuk komedisiyle taçlandırıp; serbest günü noktaladık. Bir dahaki serbest günümde ne yiyeceğimi şimdikten düşünmeye başladım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder