13 Mayıs 2013 Pazartesi

Aftud Gsk



Ben folklöre bayılıyorum. Folklör beni hayatta en çok mutlu eden aktivite bunu söyleyebilirim. İzlemesi ayrı, oynaması bir ayrı zevk benim için. Benim de folklör oynama maceralarım oldu. İlk okulda 5 sene oynadım. Sonra da eski çalıştığım iş yerinin folklör kulübünde bir sene bir şeyler yapmaya çalıştım. Şirketimizde çalışan aynı zamanda büyük bir folklör ustası olan sevgili Zafer Hocam buradan sonra beni yepyeni bir oluşumun içine soktu. Aftud Gsk...
Bir sene de burda folklör çalışmalarına katıldım. Her pazar bıkmadan gittim derslere. Çok eğlendim, bir sürü yöreye ait folklör öğrendim. Öyküm Hocam, Filiz Hocam, Zafer Hocam bizleri çalıştırdı. Üçüne de gerçekten çok minettarım. Sonra bu çalışmalarımızla yıl sonu gecesi yapalım dedik ve bir gösteri düzenledik. Herkes çok emek verdi. Çooook çalıştı. O zamanlar işlerim de çok yoğundu. Her akşam folklör çalışmalarım oluyordu. Sabahın 6 sında işe gidiyordum. Çünkü akşam mesai yapamadığım için sabah yapıyordum. Mesai bitince kalkıp folklör çalışmasına gidiyordum. Saat 10 a kadar zıpla hopla...Ne olursa olsun o folklör dersine gitmek lazım, bir ders sana çok şey katar, gösteride yaptığın ufak bir hareket tüm ekibin emeğini mahfedebilir, sen gitmessen önündeki arkandaki dansçı yerini bulamaz. O bulamazsa onun etrafındakiler bulamaz. O yüzden devamlılık şart. Bunu insanlar kimi zaman anlar kimi zaman anlamaz...Her neyse şikayetçi değilim. Birdaha olsa gene yaparım gene yaparım :) Ama bu sene yeni evlendiğim için gidemedim. Evimin eksikleri vardı. Onları tamamlamam gerekiyordu, işlerimiz vardı. Kısacası bu sene folklör malesef kaldı. Ama ben tabiki ekibimin neler yaptığını takip ediyorum :)
Aftud Gsk, çoğunlukla Gazili folklörcü gençlerden oluşuyor. Bu Gazili gençlerin Gazi Üniversitesinde de kurmuş oldukları bir toplulukları var. HASAT... Üstelik bu ekipteki gençlerin çoğu mühendis. Hem derslerini hem danslarını ihmal etmiyorlar. Ne güzel. Çok pişmanım. Keşke ben de üniversite yıllarımda folklör oynasaymışım. Biliyorum Ege Üniversitesi de bunu çok destekliyor tıpkı Gazi gibi...

 
İşte biz bu Cuma gecesi Gazi Hasat Ekibinin geleneksel dans gecelerine gittik eşimle. Senede bir kere bu özel geceyi düzenleyen bu güzel ekip bu sene 3. sünün de hakkından başarıyla gelmiş. Çok güzeldi. Çok güzel türküler, şarkılar da söylendi. Ekipteki gençlerin çoğunu tanıdığım için daha bir duygulu daha bir mutlu izledim. Çoğu mezun olmuş. Ama hala bu ekibin içinde. Ben de bu ailenin bir parçası olduğumu hissediyorum ve bunun içinde çok mutluyum. Şimdi 7 Haziran da Aftud Gsk nın Dans Gecesi var. İlgilenen arkadaşlarıma bilet bulmalarına yardımcı olabilirim. Herkese bol eğlenceli günler diliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder