13 Mayıs 2013 Pazartesi

Yağmur Çamur Göksel Konseri

İşte biz, ben Göksel 'i çok sevdiğim için yağmur demedik; çamur demedik; cumartesi akşamı ODTU şenliğinin son günü Göksel konserine gittik. Güzel güzel şarkılar dinledik. Bizim nikahtan sonra çalan şarkımızda Göksel 'den "Senden başka senden başka sevemen ben hiç kimseyi" idi. Sözleri çok anlamlı...

Benden sorsan ummanlardır derdim
Hani gözlerin var ya
Bülbülleri susturup dinlerdim
Tatlı sözlerin var ya
Katmer katmer gül açar gönlümde
Hani gülüşün var ya
Daha mutlu olamam ömrümde
Beni öpüşün var ya
Senden başka, senden başka
Gözüm görmez hiç kimseyi
Senden başka, senden başka
Duyamam ben hiç kimseyi
Senden başka, senden başka
Sevemem ben hiç kimseyi
Senden başka, senden başka
Olamam senden başkasıyla
Dizlerim titrer sen görününce
Hani o gelişin var ya
Aklımdan çıkmaz bütün ömrümce
O çapkın gülüşün var ya
Bir ilkbahar yağmuruydu sanki
Ardından güneş doğar ya
Yaktı bir ateş gibi inan ki
O kor dudakların var ya
Senden başka, senden başka
Gözüm görmez hiç kimseyi
Senden başka, senden başka
Duyamam ben hiç kimseyi
Senden başka, senden başka
Sevemem ben hiç kimseyi
Senden başka, senden başka
Olamam senden başkasıyla

Birde havadurumuyla çok alakalı bir şarkısı var ya çok güldüm:)

Yağmur yağıyor şıkır şıkır şıkır
Yarabbi şükür şükür yarabbi şükür şükür :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder