6 Mayıs 2013 Pazartesi

Kurabiyelerim yerini buldu :)

Hani demiştim ya kurabiye yaptım ama hediye olduğu için önce yerini bulsun; sonra burada göstereceğim. İşte kurabiyelerim yerini buldular. İzmir'e gitmişken annemin anneler gününü kutlayalım ona süpriz yapalım dedik. Önceden Yıldız' a da sormuştum annesine nasıl kurabiye yapmak istediğini. Oda bana şöyle bir çizim göndermişti taa Amerika'dan:
Çok iyi fikir öyle değil mi? Ben de evirdim çevirdim evdeki malzemelere göre kendi yorumumu eklemek durumunda kaldım. Ve sonuç:


Hihihihi benim yıldızların bir bacağı fazla çıktı :) Ersin de Yıldız'ın eşi. Belki burada ilk kez yazmış olabilirim. Aşağıda da toplu halde bir görünüm sevgili ikea tepsimin içinde :

 
Buda diğerleri... Güneş dedi ki babama da yapalım. Bende süper fikir olduğunu düşünerek aynılarından babam için yaptım...

 
Annem çok mutlu oldu birsürü fotoğraf çekti. O yüzden bende mutlu oldum. Birde bunlardan anneme yapacağım. Bakalım o da mutlu olup beğenecek mi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder