2 Nisan 2013 Salı

Kartalkaya & Abant & Kartepe & Maşukiye & Sapanca


Buda Tempo tur ile gittiğimiz güzel bir turdu işte... Gezdik gördük beğendik :) Ancak turun yaş ortalaması biraz bize göre yüksekti. Genede iyiydi bence. Ben buralardan en çok Maşukiye'yi seviyorum. Çok güzel bir yer bence... O su sesi insanı dinlendiriyor.

Uuu bakınız buz gibi Kartalkaya. Burası Grand Kartal Otel'in önü.


Miss gibi Abant. Tüm etrafını yürüdük. Gerçekten bir cennet.
 
Kartepe.. Nedense bi sevimsiz geldi bana. Ne kar var ne doğru dürüst ağaç. Ondan mıdır?

 
En sevdiğim Maşukiye

 
Uçun kuşlar uçun İzmir'e doğru...Ne alakası var canım. Burası Sapanca :)

 
Ama ama ben bu şarkıyı pek severim. Aklıma geldi söyliycem :)
 
 
Asker ettiler beni kıdemli çavuş
Gurbet çöllerinde oldum bir baykuş
Anadan babadan yardan bir haber yokmuş
Uçun kuşlar uçun İzmir'e doğru

Güverteye çıktım uzandım yattım
Komutan gelince selama kalktım
Anayı babayı yarı sılaya attım
Uçun kuşlar uçun İzmir'e doğru

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder