2 Nisan 2013 Salı

Büyükkabaca & Eğirdir & Barla

Büyükkabaca: Eğirdir gölü kenarında, benim canımın taa içi olan güzel kasabam. Kendisi Isparta ili, Senirkent ilçesine bağlıdır.

 
Buda köyümde yetişen mis elmalar... 




Eğirdir: Çok güzel bir göl, çok güzel bir ilçe. Umarım bu gölün kıymeti bilinir. Çünkü bulunmaz bir velinimet. Bu göl sayesinde çevredeki köyler elmacılık yapabiliyor ve birçok meyve sabze yetiştirebiliyor.

Şu resimde gördüğünüz uzun çıkıntıya orada Ada diyorlar. Çok güzel yürüyüş yolu, pansiyonlar ve balık lokantaları var. Sazan ve Eğirdir levreğini afiyetle yiyiniz.

 
Eğirdir denince birde Komando Komando!!!

 
Eğirdir Kalesi

 
Eğirdir Yörük çadırında oturur çay içerseniz manzaranız bu olacak bayanlar baylar. Ben bizzat bir yörük olarak tavsiye ediyorum :)


Buda Eğirdir'in gece görünüşü


Barla: Eğirdir gölü kenarında olduğu için güzel ama ben burayı pek sevmedim nedense... Böyle bir yercağız işte:



Kurban bayramımızın geri kalan kısmını da buralarda geçirdik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder