25 Nisan 2013 Perşembe

Adalar...

22 Nisan sabah kalktık. Elif'te Evrimlerde yatmıştı. Evrim'in bize hazırladığı nefis kahvaltıyı yiyip, hep beraber adalara gitmeye karar verdik. Geçen İstanbul'a geldiğimizde Büyük Ada'ya gitmiştim. Bu sefer Burgaz Ada'ya gittik. Ada tenhaydı. Biraz deniz kenarında yürüdük. Sonra faytonla Kalpazankaya'ya çıktık. Orada muhteşem bir manzara eşliğinde güzel yemekler tattık. Ama az az çünkü benim aklım Kızılkayalar'daki ıslak hamburgerlerde idi :)

Resmini gördüğünüz Kalpazankaya Restorantta çok güzel zaman geçirdik. Daha fazla oturabilmek için aşağıya da faytonla inelim dedik. Son 15 dakika kalana kadar oturduk rahat rahat. 18:40 vapuruna yetişmemiz gerekiyordu. Sonra bi baktık fayton yok. Yarım saat önceden söylememiz gerekiyormuş ki yukarıya çıksın :) Napcaz? Hadi dedik koşalım :) En önde Evrim en arkada ben çaresiz bir şekilde koşuyorduk ki son 5 dakika kala Güneş bir faytonu görüp durdurdu. Fayton olmasa yetişemezdik. Çünkü biz indik. Vapur kalktı. Zor yetiştik.

Vapurla Bostancı'ya geçtik. Caddede Kızılkayalara oturduk ıslak hamburger yedik. Çok lezzetliler. Her İstanbul'a gittiğimde ille yemek istiyorum

Sonra gene Evrim'lere gittik. Tabu oynadık. Evrim le Elif oldu; biz de Güneş'le olduk. Barış arada bir katıldı oyuna ama Evrim'lerin tarafına :) Ama genede biz yendik. O gece de orada kaldık. Ertesi gün tatilin son günüydü. Erken kalkıp günü değerlendirelim dedik :)