25 Nisan 2013 Perşembe

Şile, Ağva...

21 Nisan 'da kalktık, eşyalarımızı topladık, ayrıldık nihayet o dandik Şile otelinden.... Bu sefer gene arkadaşlar gelecekti Ağva'ya gidecektik.

Onlar gelene kadar biz Şile turu yaptık. Bi ara yağmur yağsa da sonra hava açıverdi. Deniz kenarına gittik. Ağlayan kaya plajına gittik. Burada çok salak bi kedi vardı. Hayatımda ben böyle bir kedi görmedim. Neyse şimdi burda kediyi anlatmıyım uzun uzunda genede buraya yazmak istedim. Bu kediyi unutmak istemiyorum :) Burası kendime not olsun.





Sonra Şile fenerine gittik. Orda çay içerken; biri arkamdan sarılıverdi :) Bi baktım Elifcik gelmiş. Evrim, Barış, Elif ve Elif'in Cengiz adında bir arkadaşı ile birlikte hep beraber Ağva yollarını tuttuk. Yol muhteşemdi. Güneş bu yola bayıldı.


Orada Ağva Riverside diye bir tesiste oturduk. Nehir kenarında nefis yemekler yedik. Ben Çipura yedim. Bayıldım. Gerçekten çok güzeldi. Sonra Nehir turu yaptık. Oda çok güzeldi. Tüm nehir kıyısını görmüş olduk.


Bu arada oturacağımız yer nehrin karşısıydı. Bir sandala binip, iple çeke çeke karşı kıyıya geçmek gerekiyor. Orda ip çeken adama üzülünce burda niye bu var ki köprü falan olsaya diyince arkadaşlar benle dalga geçti :) Yok yürüyen merdiven yapsınlar. Birde buralar çok doğal kalmış koca koca avm ler olsun dediler :)

Sonra gene hep beraber Evrim ve Barış 'ın Ataşehir'deki evlerine gittik. O gece orada kaldık. Bizi çok iyi ağırladılar sağolsunlar :) Bir sürü pasta börek çörek almış Evrim. Allahım onları da yedik. Ne çok yedik bu tatil. Kilo vermem lazım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder