3 Aralık 2013 Salı

Aşk Hastası

Bu kış tiyatro sezonunu, bizi taa İzmir'lerden ziyarete gelen Nesrin annem ve Necati babam ile birlikte 'Aşk Hastası' isimli devlet tiyatrosu ile açtık. Ailece eğlenceli bir aktivite olsun diye gittiğimiz bu tiyatronun biraz daha neşelice olmasını dileyebilirdim :) (Özetini okumadan aldım biletleri malesef :( ) Dilim varmıyor benim böyle çok emekli şeylere beğenmedim demeye. Ama zaten de fena değildi. Olaylar birbirinden biraz kopuk geldi bana. Söyledikleri 10 kelimenin ancak 8 ini anlayabildim bir de :)
Tiyatronun konusu ise, bir tiyatro oyuncusunun ilgisizliği nedeniyle kız arkadaşı onun gözleri önünde kendini kalbinden silahla vurarak öldürüyor. Bu adam bunalıma giriyor ve  kendisini yeni oyunun provalarına iyice veriyor. Aslında rolde de gene başka bir kadının intiharına neden olan 'Şeyh Galip' i canlandırıyor. Bu rolle kız arkadaşının ölüm sırrını anlamaya çalışıyor. Tiyatro severlere duyurulur :)

2 yorum:

  1. Tiyatroya gitmeyeli cook oldu, keske gelsek de birlikte gitsek bir kere de! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz gelin de gideriz :) Ama umarım sizinle gittiğimiz daha neşeli bi oyun olur :)

      Sil