5 Aralık 2013 Perşembe

Ofiste bir takım değişiklikler...

Bu aralar ofiste bir takım değişiklikler yaptık. Duvarlarımızı BauHaus'dan kendimizin seçtiği tablolarla şenlendirdik. Çok güzel oldu. En azından bakıp hayal kurmak için idealler:)



Bir de ben masama sanatsal kartlarla bir kombinasyon yaptım. Nasıl olmuş?
Buda ofisimize aldığımız Atatürk resmimiz.
Şimdi sırada yılbaşı ağacımız olacak inşallah. Belki çekiliş yapıp birbirimize yılbaşı hediyesi alırız:)
Bir de bahçede bulduğum bir meşe palamudunu ofiste diktiğimi daha önce yazmıştım. Bu ufak girişim küçük çaplı bir bahçeye dönüştü şu sıralar :)
Pet bardaktakilerin hepsi meşe palamudu. Diğerlerini de gene bizim bahçeden bulduk. Kulplu bardaktakiler ceviz. Üç tane cevizi 3-4 gün suda beklettim; diktim. Daha önceki iş yerimde böyle yapmıştık arkadaşlarla. Hepsi çıkmıştı :) Hatta diktik onları ODTU Teknokente. Sanırım şimdi baya bir büyümüşlerdir :) İki tane bıdık kaktüsüm var. Şu büyük saksıdaki de sümbül. Üç tane sümbül soğanı var saksıda :) Benim evim küçük. Çok yer yok. Ama apartmanımızın koridoru baya geniş. Buralarda çiçek yetiştirmek serbest. Güneş'le oraya bir kaç bitki almaya karar verdik :) Bir meşe palamudunun bizde yarattığı heyecanı görün :) İnşallah çıkarlarda size bu ofis bahçemin yeşillenmiş halini de gösterebilirim :)
İşte bunlarda ofiste mutlu olabilme çabaları :) Denemenizi tavsiye ederim. Biraz işe yarıyor:)

2 yorum:

  1. Abim sana palmiye cekirdeginden palmiye yetistirdigini anlatmis miydi? Bak ne kadar uyumlu bir ciftsiniz :) O da kucukken bir ara bu ise merak salip 7-8 tane palmiye buyuttu oyle. Su an hepsi yazligin bahcesinde ve karsiki yesillik alanda dikililer :) insanin kendisi cekirdekten buyuttugu bitki cok cok hosuna gidiyor ama di mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet gördüm hatta :) Bakalım benimkiler çıkacakmı:) Benim pek ümidim yok gibi...

      Sil