3 Aralık 2013 Salı

Benim Dünyam

Geçenlerde ailecek bir sinema gecesi yapalım dedik. Ama erkekler ve bayanlar olarak ikiye bölünerek :) Onur, babam ve Güneş 'Behsat Ç. Ankara Yanıyor' a ben annemle 'Benim Dünyam' a girdik. Aslında aman ya bu filmi izleyeceğim şimdi üzücü üzücü içime yok yere sıkıntı girecek diye düşünerek gittiğim filmi ben gerçekten çok beğendim. Hatta bir kaç gün ara ara aklıma bile geldi :)
Beren Saat'in oyunculuğunu kimi zaman sevip kimi zaman sevmeyen ben, artık Beren Saat'in çok süper bir oyuncu olduğu konusunda karar vermiş durumdayım. Bu kadar zor bir rol bu kadar gerçekçi nasıl oynanır hayretlere düştüm. Ama herkes 'Filmin başından sonuna ağladım' diyordu; ne annem ne ben ağladık :) Duygusuz muyuz neyiz :)
Kör ve sağır bir kız ile onun hocasının yaşamını konu alan bu güzel filmi herkese öneririm. Filmdeki herkes gerçekten çok başarılıydı. Uğur Yücel şahane bir film yapmış.
Bu arada filmde Beren Saat'in küçüklüğünü oynayan, sonradan adının Melis Mutluç olduğunu öğrendiğim ve filmin neredeyse yarısını tek başına götüren küçük kızın annemle gerçekten kör ve sağır olduğunu düşünüp; film arasında araştırdığımızı itiraf etmek isterim.
Bu kadar zor bir rol bu kadar küçük bir kız tarafından bu kadar gerçekçi yapılamaz. İnanamadık. Sonradan bu küçük kızın ne sağır ne dilsiz olduğunu, hatta Muhteşem Yüzyıl' da Mihrimah Sultan rolünde oynayan küçük kız olduğunu fark ettik :) Neyse çok uzatmadan olayın özeti şudur : MUTLAKA İZLEYİN :)

6 yorum:

  1. Ah bir fırsatını bulsam ilk iş gitmek olacak.bizde ikiye ayrılacaz.baba kız capitol oyun merkezine bende bu filme:))

    YanıtlaSil
  2. Helen Keller adında Amerikalı bir kadının gerçek hikayesinden esinlenilmiş. Bundan hiçbir yerde bahsediliyor mu bilmiyorum filmi de izlemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bu filmde anlatılmak istenen bu kızın hayatı değil. Nasıl eğitildiği. O nedenle pek de esinlenmiş de olmayabilirler...Sonuç olarak hem kör hem sağır ve bir kitap yazdı diye hemen işte o kadından esinlenmiş demeyelim lütfen sevgili koca :) Zaten bu kız bir yazar olmuyor hiç sadece dakdiloyla bir şeyler yazıyor filmin sonunda...

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. İzle yıldızcım bence sen de seversin çok :)

      Sil