23 Aralık 2013 Pazartesi

Ne kadar da büyüdük!!!

Bir önceki postumda iş için İstanbul'a gittiğimi yazmıştım. Neredeyse hep çalışmakla geçse de Cumartesi akşamını ve Pazar gününü çok sevdiğim arkadaşlarıma ayırdım :) Cumartesi günü Elif ve Barış & Evrim'le, pazar günü de öğlen Barış & Evrim'le akşam ise yıllardır görmediğim, lisedeyken yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmeyen sevgili arkadaşım Nurgül'le geçirdim. Hatta onlarda kaldım. Çok değişik aslında, aradan yıllar geçmiş olmasına rağmen biz sanki daha dün görüşmüş gibi olduk :) Kaldığımız yerden devam ettik. Çok mutlu oldum.
Eskiden biz çocuktuk. Şimdi artık bizim çocuklarımız oluyor :) Ne garip! Nurgül'ün ikiz bebişleri oldu. Çok merak ediyordum, gidip gördüm merakım gitti. Ama şimdi de özlüyorum :( Çok tatlı olmuşlar. Çok bıdıklar, hiç ağlamıyorlar. Ama ikiz bebek bakmak çok zormuş. Bunu gördüm :) Buradan arkadaşıma kolaylıklar diliyorum. İnşallah kocaman kız oldukları zamanlar gelince şimdi çok yoruluyor ama o zamanda üçü çok eğlenecek :) Çok şanslı bir anne bence :) Bu da ikizlerle verilebilecek en klasik poz :)

2 yorum:

  1. Cok harika bir resin bence bu. Sen de 3. bebek gibi cikmissin :)) cok guzel gorunuyorsun bebekler zaten cok cok tatli. Ikiz bebek cok guzel bence yaa ne guzel birlikte buyur giderler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de çok güzel ama hamilelik ve büyütme zamanı biraz zor oluyor galiba Yıldız cım. Ama bence de güzel gibi geliyor :) Davulun sesi uzaktan güzel gelirmiş ya. Onu bir de anneye sormalı :)

      Sil