30 Aralık 2013 Pazartesi

Çalıkuşu

Uzun süredir biletlerine bakıyordum ama bir türlü yer bulamıyordum. Sonunda Cüneyt Gökçer sahnesine gelince yer bulabildim. Burası Ankara'nın göbeğine biraz uzakça olunca ve büyük bir tiyatro olunca yer bulması da daha bir kolay oluyor. Cüneyt Gökçer sahnesine gitmeyi de daha çok seviyorum hem. Önce Beğendik'te yemek yiyoruz. Sonra tiyatroya gidiyoruz...Oradaki Beğendik'e bayılıyorum. Ne kadar güzel bir market yapmışlar. Üstelik üst kattaki yemek katının hem fiyatları uygun hemde güvenilir olduğunu düşünüyorum. Çünkü aşağıdan bir kaç şey almak isteyip de tadından emin olmadığımda hemen isterseniz üst katımızda pişiriyoruz; deneyebilirsiniz diyorlar. Yani ne satıyorlarsa onu pişiriyorlar. Tabi insanlar da ona göre alışveriş yapıyor. O yüzden bana güvenilir geliyor. Bilemeyeceğim :)
Ne güzel tiyatro anlatıyorum değil mi? Çalıkuşu'nu anlatırken bahsettiğim şeye bakın. Tabi ki her zaman ki gibi yemek yemek ve yemek :)
Çalıkuşu'na gelince zaten konusu malum. Küçükken sabah başlayıp akşama kadar bir solukta okumuştum kocaman kitabı. Tiyatrosu da muhteşemdi tabiki. Gene Ankara Devlet Tiyatrosu farkıyla dev kadro, profesyonel oyuncular ve emek verilmiş bir dekor. Kısacası gidip görülmesi gereken bir oyun. Kaçırmayın derim ben :)
EK: Madem beğendikten bahsettim. Kurabiye kutusu niyetine aldığım çayları de göstersem olmaz mı? Çok ciciler çünkü...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder