24 Aralık 2013 Salı

Yer Çekimi (Gravity 2013)

Bu filme taa Ekim ayında gitmiştim. Ama tatil yaklaştığı için herhalde arada kaynamış o zamanlar buraya yazmayı unutmuşum. Geçenlerde bir arkadaşımın bloğunda görünce aklıma geldi. Bu filme gittim ama yazmayı unuttum diye. Hala sinemalarda oynuyor mu bilmem ama belki evinizde izlemek istersiniz, bu nasıl filmmiş diye baktığınızda çorbada benim de bir tuzum olsun istedim :) Üç boyutlu izlediğimiz bu film bence güzel, ilginç ve heyecanlıydı. Sadece çok kısa sürdü gibi geldi bana. Eğer izlemediyseniz tavsiye ederim. Yalnız sevgili kocam filmin ilk yarısında bir mantık hatası buldu. Ayaklarına ip dolanmış astronotlar, birbirlerini bu şekilde tutmaya çalışıyorlardı ancak ip gittikçe gerildi ve astronotun ayağı ipten çıktı; astronot uzay boşluğunda kayboldu. İpin gerilmesi uzayda pek mümkün olacak bir durum değil tabisi :) Neyse film işte...Zaten başka bir sorunla da karşılaşmadık :) İzleyin, görün :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder